fredag 12 februari 2010

Vara eller icke vara.........

Jag vet ej hur jag skall göra nu med denna blogg, då TB bytte till WordPress som jag faktiskt gillar men det går ej att importera från WP till Bloggspot, så jag flyttade hela bloggen till WPs site och allt kom in utom bilderna, spm jag satt i tre dagar och importerade på rätt plats. Så nu känns det dumt att radera allt för att köra här istället, så jag vet ej vad jag kommer att göra här. Kanske köra ett speciellt tema innom trädgården här så som växthuset och grönsakslandet kanske.

Det visar sig

2 kommentarer:

  1. Fortsätt här Diana!
    Från mig som mer eller mindre växt upp där på andra sidan "tallparken".

    SvaraRadera
  2. Herregud vad det tog tid att hitta den här bloggen nu. Ibland är jag lite trögfattad ;)

    Fortsätt här och när den bloggen är full länkar du till dianastradgard2.blogspot....

    Enkelt va?
    Mail kommer snart, kramis

    SvaraRadera