fredag 18 juni 2010

Min första tattuering!

Idag hände inget särskilt då denna dag var bokad för min första tattuering.

MarbleTattoo

Vad motivet är, är en glaskula. Varför en glaskula? hör jag er säga.

Orsaken är denna.

23-04-marbles

Detta band betyder en hel del för mig och när denna skiva var under tillverkning så hände massor med trevliga saker, så som att få vara med på “förlyssnings festen” till detta album och få träffa sångaren och gitarristen som kom med på “festen”. Vi (min man och jag) fick även vara med på soundchek under de två spelningarna de gjorde i Sverige tack vare deras trevliga Promotion Manager som fixade detta åt oss. Efter detta så har massor med trevliga saker hänt med detta band och jag och min man har träffat dom varje gång sedan dess. Helt underbara killar hela högen.

Denna dubbel CD (om man ville betala i förväg och få sitt namn tryckt inne i den lilla boken vilket vi gjorde) heter “Marbles”

marillion_marbles

www.marillion.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar