lördag 19 juni 2010

Trädgårds Bröllop mellan Victor & Daniella

Idag var jag bjuden till ett speciellt bröllop mellan Victor och Daniella.

Här står brudparet och väntar på mig i det gröna.

EntreBrollop

Den vackra välkomst skylten med hängande blomster i strutar.

Brollopsskylt

Vackra brudparet i grönt och vitt.

Brudparet

Brudgummens bröllops slips. Mycket vacker.

Brudslipsen

Så har vi brudens vackra bukett.

Brudbuketten

Det uppdukade bordet var otroligt vackert med en maffig tårta i mitten som såg så god ut att man ville smaka på den.

Brolloppsdukning

Tartan

Med en närmare titt på tårtan….. visst ser den god ut?

Tartan1

Små söta hjärtformade kuddar.

Hjartkuddar

Bordet från en annan vinkel.

Brolloppsdukning1

Vacker bukett på bordet som ser ut som en desert med sprakande fyrverkerier. Vackert.

Bukett

En vacker krans hänger bakpå bänken.

Brudkrans

När jag bestämmer mig för att lämna bröllopps festen så ser jag enblomster boll vid fötterna av bruden.

Brudboll

Så låter jag brudparet få leva lyckliga i alla sina dagar.  Jag går ut samma väg jag kom in. Så vackert!

EntreBrollop1

Personen som gjort dessa konstverk heter Annika och äger Blomstergår’n i Järbo.

Tack Annika för att jag fick komma och fota detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar