söndag 11 juli 2010

Bridgemere Nursery and Garden World

Bridgemere

Då var det tidernas snabbaste besök på Bridgemere jag någonsin gjort och det berodde på att vi skulle till en BBQ på kvällen hos en klasskompis till min man och har redan spenderat förmiddagen på en pub för Söndagsmiddag med Min mans Faster och Man samt Kusin.

Jag hade ca: 45 minuter på mig att handla växter och även hoppa in på Hobbycraft för att handla där!

Hobbycraft

Hobbycraft tog jag minst tid till denna gång för jag ville ha med mig växter hem från denna tripp, så det blev bara Peel Off stickers som jag använder till mina kort som jag tillverkar.

Jag hade inte ens tid att fota som jag brukade men en bild fick jag med tydligen. Här var det örter.

BridgemereHerbs

Här en del av växterna som jag köpte.

BridgemereShopping

När jag var klar så fick jag beröm av min man som vart helt förvånad över att jag kunde handla så fort ;) Jag hade LÄTT kunnat stanna en timme till om jag bara hade mer tid och då hade jag vandrat inne i Cobbycraft ordentligt.

Jag kom ut me 6 kassar med växter och det kostade mig bara £90,65

Här en bild av dom just hemkomna.

Plantornahemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar