tisdag 8 mars 2011

Min man har varit I England och handlat

Min man åkte över på en Shopping tripp till England och kom hem med massor med presenter till mig.  Här kommer en liten del av det han handlade men vi koncentrerar oss på det som har med trädgård att göra. Liljor (naturligt vis och två förpackningar till av de prickiga ni ser här är redan i på väg till mig), frö påsar, trädgårds böcker, täck väv.

UKShopping

Här är närbilder på böckern han kom hem med. Först tillökning av Alan Titchmarsh serien.

AT_ClimbersAndWallShrubsAT_FloweringBhrubs

AT_GreenhouseGardeningAT_GrowingFruit

AT_PerennialGardenPlants

Så nu har har 11 st böcker I denna serie och det finns några kvar som skall inhandlas. Nu till två andra böcker han kom hem med.

CK_LifeInACottageGardenKEW_GardensBook

Så nu har jag att läsa igen Smile

Nu vill jag ha VÅR så jag kan börja odla igen…..

1 kommentar:

  1. Vad spännande. Jag får väl läsa och se bilder senare då liljorna kommit upp. Vad många trevliga överraskningar du fick:)

    SvaraRadera