torsdag 14 april 2011

En bra dag!

Solen skiner fortfarande och snön försvinner med storm steg, underbart!  Även hundarna njöt av värmen och då särskilt den soldyrkande Milo (That’s my boy!)

SoldyrkarenMilo

Ni som följer mig på andra bloggar kommer nog ihåg vattenläckan vi fick I huset I oktober/november I gamla toaletten? Idag så fick min man för sig att NU var det dags att få bort alla vattenrör och handfatet så att han kan fixa golvet och jag kan måla om väggarna för det skall sedan bli mitt hobby föråd (ett av flera Winking smile ).

OldToilet

Efter att han åkt till återvinningen med allt så tog han en sväng till Valbo och handlade jord och kogödsel till mig och nytt halsband och koppel till hundarna Smile .

KompostsackarHalsbandkoppel

Utemöblerna kom på plats.

Utemoblerna

Vi passade på att börja göra om I uterummet (inglasade altanen) för vi har länge nu talat om att fixa en soffhörna att mysa I och nu bestämde vi oss för att ta in den lilla soffan från gästrummet I uthuset.

Soffhornaaltanen

Det börjar se bra ut och Milo inspekterar direkt och der det Godkänt.

MiloISoffanAltanen

Nu önskar vi att få tag på en liknande tygsoffa till så vi kan ha den på motsatta sidan om bordet, så om någon vet någon som har en och vill bli av med den så hör av er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar