onsdag 17 augusti 2011

Besök på Mobackes

Idag besökte vi Mobackes trädgårdscenter för att handla lite perenner och såjord.

Det är en två-timmars resväg dit men det är så mycket vackert att titta på under resan så det gör inget för omgivningen, naturen är otroligt vacker hela resan dit.

Väl framme så beslöt vi oss för en snabb bit mat innan vi började handla för annars så kan man ek koncentrera sig ordentligt.

Mobackes

Min man är tydligen redo för en riktig shopping! Smile

DarrenReady4Shopping

Det första jag spran på när vi kom in var denna skönhet för 37.500:- inklusive pump och belysning. If Only!!

Watefeature

Vi gick igenom butiken och ut till perennerna och nu skall shoppas.

Perenner

Tillslut så fick jag ihop några plantor men pengarna tog slut för fort… som vanligt.

Inhandladeplantor

Då var det bara att åka hem igen då och börja plantera allt.

PlanteradePlanterade1

När jag höll på med grävningarna så hittade jag denna gamma kaviar tub och det vore trevligt om någon kunde tala om för mig hur gammal den är.

KaviartubKaviartubIHanden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar