lördag 14 maj 2011

Nytt bord I Växthuset.

Jag har under hela tiden sedan jag köpte växthuset funderat på hur jag skall utnyttja mera av det, men så kom min man med förslaget att ställa ut träbockarna I mitten och lägga på spånskivor och presenning ovanpå, men jag kom på att jag har en bättre variant, nämligen en del av ramen som växthuset kom I och så blev det. Himla nöjd blev vi båda.
NyttBordIVaxthuset
Jag kan nu få plats med flera odlingar och det ser jag fram emot. Det lilla plast växthuset som jag hade inne I växthuset flyttades utanför då detta nya bord var så långt att den stod I vägen. Men den står bra där den nu står utanför växthuset.
PlastvaxthusetUte
Nu börjar det roliga för detta år och jag hoppas vi får en lång varm fin sommar och höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar