lördag 29 maj 2010

Ett år sedan begravningen.



Idag är det ett år sedan mamma begravdes. Tänk vad tiden har gått fort. Jag tänker på henne varje dag och pratar med henne varje dag när jag är ute och promenerar med hundarna eller jobbar i trädgården, för odlingen var något vi hade tillsammans och vi utbytte idéer och tips. Nu har jag ingen att göra det med längre och det känns konstigt. Men det ser ut som om det kommer att ändra sig innom snar framtid då jag fick ett intressant e-mail för några dagar sedan om att starta en trädgårdsgrupp för Järbo.


Jag kommer att tända ett ljus i mammas hörna ikväll för att hedra hennes begravning och ljuset kommer att brinna i 3 dagar så att Mors Dag hedras för henne samtidigt, Men min man och jag kommer att gå över till kyrkan och tända ett ljus för mamma och min moster samt att min man tänder ett för sin mormor.
Vila i frid mamma, Jag saknar sig så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar